twitter
    Проследи ме във Facebook :)

сряда, 28 ноември 2012 г.

Края на света. Какво бих взел от стария в новия свят?

Всички знаем за легендите и предсказанията за края на света. Да, точно тази година :)
От една статия с подобно заглавие във местен вестник ми хрумна и точно това - да попиша малко и по тази тема.
Дали е вярно или не, можем да разберем само ако дочакаме до следващия месец. До тогава със сигурност ще бъдем заливани с една камара предсказания и теории, някои от които ще бъдат доста смущаващи.
"Всеки край е едно ново начало". Следователно ако света "свърши" веднага след това трябва да започне друг. Това е кръговрата на живота. Дали ще започне от начало или ще бъде нещо съвсем различно...аз не мога да кажа. Мога да кажа само какво бих искал да запазя от този свят и какво искам никога да не е съществувало. Точно това искам да ви споделя :)
Бих искал да запазя ума си, борбения си дух, сръчноста и тялото си :) Общо взето искам пак да съм си аз :D Доста често съм разсъждавал върху това какво бих направил ако се върна 10 години назад, но да съм със сегашния си ум. Ето защо искам да запазя всичко, което съм научил до сега за "Новия свят". Искам да запазя семейството си ... живо и здраво. Общо взето е това от нещата, които ще запазя :D Нали отиваме в по-добро време може би.
Не ви искам парите...по-добре е никога да ги няма в новото време..само всяват хаос. Не ви искам компютрите и медиите - Нека няма повече средства за масов контрол над хората.
Нека няма повече болести. Всеки човек заслужава да живее достатъчно дълго за да осигури наследство за децата си.  За друго не се сещам в момента. Но мисля, че като ги няма тези неща всичко ще е къде къде по-добре :)
Ще се радвам да оставите и вашия коментар тук.
Това е от мен за сега. Приятен ден :)

Няма коментари: