twitter
    Проследи ме във Facebook :)

сряда, 28 ноември 2012 г.

Какво ще се случи на 21.12.2012г.

Тази тема бе избрана от Дамян Костов. Той е първия, включил се в инициативата "На четири очи и няколко клавиша". Дамян ме попита "Какво ще се случи на 20-21.12.2012г.(ще свърши ли светът и ще боли ли като свършва)".

Ето какво мисля по въпроса...

Края на света - реалност или поредната измишльотина на народа ? Доказано е, че календара на Маите свършва точно на тази дата, но дали ще има апокалипсис....малко вероятно :)
От години насам забелязвам, че климата се изменя и то доста бързо. Не е нормално края на Ноември, а да няма сняг и да е 20 градуса ! Край на света няма да има според мен. Според мен ще започне нова ера от развитието на човека. Климата ще се измени и земята може да се преориентира в своето движение като резултат на слънчево изригване или някои магнитни сили...знам ли...
Вече сме доста близко до температурите и сезоните в Гърция. Няма ясно изразени пролет и есен. Дори зимата няма толкова сняг както имаше преди 10 години примерно. Има доста земетресения, нивото на световния океан според статистики се покачва 60% по-бързо от предвиденото...с цели 3.6мм годишно.
За болката... Ами може и да боли да ти кажа. Ако има примерно магнитна буря много хора, които имат байпас или някакви машинки по тях ще почустват болка, дори може и да не оцелеят, но глобална смърт не вярвам да има. :)
Дори легендарната Ванга не е предсказала смърт за планетата ни. Мисля, че беше предсказала нещо глобално... Да, ще стане страшно...ще има сваляне на правителства, войни дори. Ако искаш го наречи "край на света" ако искаш го наречи "ново начало". Древните хора са представяли времето като кръг. След края на времето започва ново време, същото време, но от начало. След това вече са започнали да го представят като безкрайна времева линия. А дали наистина не е трябвало да се придържаме към кръговата система за свят и време ?
Много въпроси остават без отговор до тази дата. На много от тях ще получим отговор след тази дата. до тогава остава да си пием пиенето, да си носим новите дрехи и да си живеем живота :)
Това е от мен.

А вие, скъпи читатели не забравяйте за проекта ми "На четири очи и няколко клавиша", където на и-мейла ми можете да ме питате каквито и да било въпроси. Аз ще се постарая да отговоря на всеки един възможно най-бързо тук в блога ми.
e-mail: rusimc@gmail.com :) 
Лек ден и до нови срещи :)
 

Няма коментари: