twitter
    Проследи ме във Facebook :)

сряда, 17 април 2013 г.

Неземните рекламни идиотщини

1. - Какво ти е?
- Шум в ушите. Направо ми се къса сърцето.
(Връзката между шума в ушите и сърдечните заболявания отдавна е доказана. Тя, така да се каже, е научен факт.)

2. - Ние знаем как да живеем. РаботимЕ яко. 
(Райски живот, няма що. Да им завиди човек...)

3. - Хей! Земята се върти, ще се срещнем аз и ти.
(Ами ако не се срещнат?... Какво ли ще стане тогава?...)

4. - Globul пуска разговорите на свобода.
(Интересно е обаче да се знае, кой ги е арестувал преди това...)

5. - Вината не е нейна. Вината е в твърдата вода. Ето, пише го във вестника.
(Е, щом го пише във вестника, значи е вярно. Не може да не е вярно!)

6. - Аз вече 60 години похапвам от саламите на „Меком”. Те се ценят и в чужбина.
(Преди 60 години фирмата „Меком” изобщо не съществуваше, а в чужбина не са и чували за нея.)

7. "Много свежест, само в 2 калории!"
Да, да!! Кажи го на онази моя позната с лош дъх и свръхтегло, дето жулеше по 2 кутийки тик-так на ден!

8. "Това е твоят глас!"
Мхм, и не знаеш колко е струвал гласът ти в М-тел няколко месеца подред...


9. Глегайте клипа отдолу :)



Задължителни еротични филми за гледане

1 „ Ръмбо – Първа кръв ”
2 „ Сам вкъщи с една“ (и продълженията – с две, с три, с четири...)
3 „ Апокалипсис в гъза ”
4 „ Ебяхме войници ”
5 „ Аладин и вълшебната кака ”
6 „ Свършвай трудно / Cum Hard ”
7 „ Извращението Шоушенк ”
8 „ Знам кого оправи миналото лято ”
9 „ Слонът, моят интимен приятел ”
10 „ Аз с роботът ”
11 „ Гъзман / Buttman ”
12 „ Мумията ме обръща ”
13 „ Love King (Цар Лъв, хехе) ”
14 „ Списъкът на Шиблер ”
15 „ Спящата с краставица ”
16 „ Robocock ”
17 „ Cocky ”
18 „ Transsexers ”
19 „ Досиетата ХХL ”
20 „ Доволния Уили ”
21 „ Срам вкъщи ”
22 „ Похитителите на изчезналия кюлот ”
23 „ Всички събличат Реймънд ”
24 „ Анатомията на Гей ”
25 „ Смело с ръце ”
26 „ Perv. Harbour ”
27 „ Две кървящи гърла ”
28 „ Handcock ”
29 „ Мъже с черни ”
30 „ Спермагедон ”
31 „ Гейбой ”
32 „ Мисионерската невъзможна ”
33 „ Мърсуващият с вълци ”
34 „ Този див, див задник ”
35 „ Улица Содом ”
36 „ С 300 ”
37 „ Хвани го, ако можеш ”
38 „ Али Еба и 40-те девственици ”
39 „ Мацката на зор ”
40 „ Star Shpek ”
41 „ Отварянето на Немо ”
42 „ Кунг-фу патка ”
43 „ Еректра ”
44 „ Cockzilla ”
45 „ Твоя / Tvoy ”
46 „ Перверзната четворка ”
47 „ Lara Croft: Ass Rider ”
48 „ Набутакът ”
49 „ Сексорсистът ”
50 „ Магьосникът от Зад ”
51 „ Принцесата с граховите зърна ”
52 „ Изпразването на редник Райън ”
53 „ Кавалджията ”

вторник, 16 април 2013 г.

Бирата буквално предизвиква щастие


Дори малки дози бира актиовират центровете на удоволствие в мозъка и ги заставят да отделят допамин - хормона на щастието

Новини
Вкусът на бирата или на другите алкохолни напитки, а не спиртът в тях, са главната причина за включването на центровете на удоволствието в мозъка на човека по време на пиршество и за появата на желанието да си налее още.
А това показва сходство в характерите на алкохолизма и на наркоманията, твърдят американски учени, чиито изследвания са публикувани в сп. Neuropsychopharmacology.
"Ние успяхме да извършим първи експеримент, в който показахме, че
самият вкус на спиртната напитка, а не опияняващият ефект на етиловия спирт,
предизвиква отделянето на допамин в центровете на удоволствие в мозъка. При това забелязахме, че този ефект е по-изразен при хора, чиито родители или близки роднини страдат от хроничен алкохолизъм", заяви Дейвид Карекен от университета на щата Индиана в Индианополис (САЩ).
Карекен и неговите колеги са проследили работата на мозъка на 49 мъже, които са изпивали малки количества от любимата си марка бира и от спортната напитка Gatorade.
Според учените дозата бира е била толкова малка, че съдържащият се в нея алкохол не е могъл теоретично да повлияе на състоянието на доброволците.
По време на дегустацията неврофизиолози са проследили активността на мозъка с помощта на позитронно-емисионен томограф.
За изненада на биолозите дори малки дози бира са "включили" центровете на удоволствие в мозъка и са ги заставили да отделят допамин. Подобна реакция не е имало при дегустацията на Gatorade, въпреки че доброволците са определили вкуса на тази напитка като по-приятен.
По същността си реакцията е била подобна на това как мирисът на цигара може да предизвика силно желание да запалят у хората, които се опитват да откажат цигарите.
Други интересен факт е, че мозъкът на мъжете, чиито роднини са страдали от алкохолизъм, по-силно са реагирали на вкуса на бирата, отколкото центровете на удоволствие в главите на другите доброволци.
Според изследователите този факт показва, че съществува специфична мутация, правеща някои хора особено уязвими към наркотиците и алкохола.
Източник: vesti.bg