twitter
    Проследи ме във Facebook :)

понеделник, 1 декември 2008 г.

Буш: Не бях подготвен за война

Американският президент Джордж Буш заяви в телевизионно интервю, че не е бил подготвен за война при встъпване в длъжност като държавен глава и дълбоко съжалява за провала, допуснат от американското разузнаване в Ирак, съобщи АФП.
Буш, обаче, отказа да отговори на въпроса дали би започнал инвазията в Ирак, знаейки, че Саддам Хюсеин няма оръжия за масово поразяване.
„Това е интересен въпрос. Изисква отговор само с „да" и „не". Трудно ми е да дам отговор. Много видни личности сред американските политици си заложиха репутацията, когато говориха за оръжията на Саддам. Както виждаме, и много други държави се довериха на същото очакване.
Аз не съм предвиждал война. Не дойдох на власт с лозунги от рода на: „Гласувайте за мен. Ще отвърна на удара." Това, което научават веднага съвременните президенти, е да очакват неочакваното. Аз, обаче, работих за това Америка да бъде защитена от идеологическите си врагове." - каза още Буш.

Няма коментари: