twitter
    Проследи ме във Facebook :)

събота, 15 февруари 2014 г.

Зациклил на едно място

Здравейте, приятели !
От много време не съм писал авторски текстове с разсъждения, ей така просто защто няма какво да правя. Днес смятам да поправя грешката си и да попиша малко. Все пак това е личния ми блог и ще ви разкажа новостите около мен.
Не се заблуждавайте от заглавието на поста. Покрай мен нещата врят и кипят с бясна сила. Нямам време да се обърна и може би точно това е причината все по-малко авторски текстове да има тук за мен.
"Зациклил на едно място" мога да го използвам за проекта ми с канала във vbox7 - diabetbg. Там преди около половин година бях започнал да снимам авторски клипове на темата за диабета. Какво трябва и какво не трябва да правим, лични наблюдения на нещата и т.н. Обаче нещо ми свършиха темите за говорене и трябва да измисля нещо различно за да не стане прекалено като лекционен курс, а да е нещо по-забавно.
Преди няколко месеца обнових фирменния сайт на фирмата на чичо ми - eurotall.com ... можете да го разгледате ако искате. Използвал съм система Joomla  с допълнителен дизайт, сео, форум, галерия и още доста плъгини. Получи се добре, дори сме на първа страница в Google :)
Все още уча как да съберем лайкове за фейсбук страницата си. Направих си три страници на различни тематики, но резултата е плачевен. Все още се чудя как някои страници успяват да съберат хиляди харесвания за няма и ден. Говоря за страници с имена от сорта "Яж ми оная работа", "Яко джиджигаз" и т.н. и т.н --- Ако вие се сещате...моля споделете в коментарите долу.
Още докато съм се сетил искам да се похваля, че с настъпването на по-топлото време, физическата ми работа се увеличи и от там и здравословното ми състояние влезе в норми. Какво беше то....зимата ? Само ядене, пиене и лежене по леглата  :D :D :D
Обмислям да започна тук да правя повече ревюта на неща, които ми попаднат или пък да опивам мнението си за филми или сериали, които гледам в момента. Идеята не е лоша. Трябва да я обмисля по-добре.
Както знаете (или не знаете) можете да ме питате нещо на всякаква тематика и аз ще направя статия по въпроса ви. Въпроси можете да пишете на мейла ми rusimc(a)gmail.com.
Айде чао за сега :)

Няма коментари: