twitter
    Проследи ме във Facebook :)

четвъртък, 27 януари 2011 г.

След малко повече от година :)

Незнам защо, но около година нищо не съм писал в този блог. Може би защото имах много динамична година и не ми оставаше време ли ? Или пък заради нашумелия Facebook ? Отговор на този въпрос нямам. Но да се надявам, че желанието ми да блогвам няма да замре толкова бързо както през 2009-та. Често си задавам въпроса "Има ли смисъл да блогвам личния си живот ?". Може би е глупаво от моя страна и на никой няма да му е интересно да чете ежедневието на един човек. По-интересно би било да чете някой блог с новини и клюки, но все пак...бих си записвал някъде какво и защо. Виж след време като погледна ще се сетя за това, какво се е случвало и ще се усмихвам :-)))

27 януари 2011 -> 10:34 ч.
Стоя си в нас с нагласен багаж и чакам да ми се обадят, че тръгваме към Русе :) Точно така...големия град с големия университет :) Очните ми занятия за 2-рия семестър на 2-ри курс започват !!
Купон до зори ще си помислите. Да ама не ! Преди това имам да вземам изпити :D
Незнам как стана, но увиснах с 5 изпита и само една дата за поправка. От първата година имам Математика 2 и Физика 2, на които не се явих, защото бях в болница и нямах време да уча. А от 2-рата година за сега (1-вия семестър) - 3 изпита... Ел. Измрване, ел. материали и теоретична електротехника 1-ва част(прословутия ТЕТ).

Мисля да се явя на физика 2-ра част, поне от 1-вата година да изчистя нещо. То се е видяло, че тия специалните предмети ще са мъка голяма, но до тях да остане само.
Ще видим какво ще стане. Изпита е чак в Събота. Днес е Четвъртък :)

Както обикновенно тръгвам с една камара багаж, от който половината неща даже не ги и вадя от сака ... дето се вика - да има за всеки случей. Два сака, една камара ядене, завивки, походно легло и разбира се...лаптопчето - най-добрия приятел на студента :)

Голямото пътешествие започва за 4-ти път. Да видим какво ще стане този семестър :)

Няма коментари: